Banner Palestine Pictures, Images and Photos

Tuesday, February 28, 2012


BSY - Antara khasiat yang terkandung di BSY Ekstrak Noni
 
Meningkatkan daya tahan tubuh, Menormalkan tekanan darah, Melawan tumor dan kanser, Menghilangkan rasa sakit, Anti keradangan dan anti alergi, Anti bakteria, Mengawal tekanan (stress) dan Mengawal perubahan energi tubuh.

BSY Noni Ekstrak ini secara umumnya dapat membantu penyakit di antaranya seperti:

Tekanan darah tinggi, Barah, Penyakit jantung, Kencing Manis, Masalah seksual, Lemah badan, Berat badan berlebihan, Masalah penghadaman, Masalah buah pinggang, Gout, Ketagihan merokok, Luka kecil/besar dan pelbagai lagi.

Pati Mengkudu atau Ekstrak Noni (Nama saintifik : Morinda citrifolia) memang semenjak dahulu lagi telah digunakan sebagai penyembuh secara tradisional. Ia dikenali sebagai makanan ajaib yang berupaya menyembuhkan luka dalaman. Ciri-ciri anti-radikal bebas yang terdapat didalam Noni, berupaya melindungi dari kerosakan jantung dan memperbaiki sistem penghadaman. Bahan-bahan aktif dalam Noni juga mampu membantu merencatkan sel-sel kanser, mengawal kandungan gula dalam darah, mengawal tekanan darah tinggi dan meningkatkan kekuatan badan menentang penyakit melalui pengukuhan sistem imunisasi badan seterusnya membaiki sel-sel yang rosak kembali sihat dan berfungsi seperti sediakala.

Kenapa Anda Perlu Menggunakan Produk BSY Ini ?

Sekiranya anda dapati ada produk lain dipasaran yang menyerupai produk BSY, pastikan ianya mempuanyai kelulusan KKM dan bernombor pendaftran yang sah.Produk in adalah keluaran asli BSY dengan kelulusan Kementrian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor pendaftraan MAL09122045TC.

Kenapa ia lebih baik dari Noni Juice lain di pasaran ?

Ada perbezaan minum dan titisan dibawah lidah. Apabila kita minum, ia akan terus kedalam perut dan memerlukan masa untuk proses penyerapan ke saluran darah. Berbeza dengan titisan dibawah lidah, ianya terus menyerap kesaluran darah melalui saluran darah digusi gigi.



 Cara Menggunakan Noni Enzyme 

2 kali sehari semasa bangun pagi dan semasa hendak tidur .

  • Terus minum segelas air suam @ air bertapis (Air liur semasa bangun pagi adalah enzime yang paling baik jika di gunakan dengan Noni adalah lebih berkesan).(Jangan gosok gigi dahulu, ubat gigi mengandungi bahan yang boleh merosakkan enzime Noni, Gosok gigi salepas menggunakan Noni).
  • Ambil Noni 3 titik atau lebih titik dibawah lidah
  • Kemam atau kebam selama 1-2 minit biarkan Noni meresap melalui saluran darah dibawah lidah terus kedalam darah.
  • Telan sikit-sikit Noni sehingga habis dari dalam mulut
  • Minum segelas air lagi
  • Ulangi perkara yang sama semasa hendak tidur.
Perhatian:
Salepas menggunakan Noni jarakkan masa 2 jam barulah boleh makan/minum kopi, nescape, teh dan hisab rokok atau sebarang ubat klinik/hospital.
(Jika anda sedang menggunakan
ubat klinik/hospital teruskan seperti biasa)

UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI :

MOHD HAFIZ 
+6017 244 1151
 

No comments:

Post a Comment